کاپی رائٹس

ڈی ایم سی اے کی پالیسی
یہ ڈیجیٹل ملینیم کاپی رائٹ ایکٹ پالیسی (“پالیسی”)todaypk.com.pk ویب سائٹ (“ویب سائٹ” یا “خدمت”) اور اس سے متعلق کسی بھی مصنوعات اور خدمات (اجتماعی طور پر “خدمات”) پر لاگو ہوتی ہے اور اس ویب سائٹ آپریٹر کے خاکہ کی وضاحت کرتی ہے۔ (“آپریٹر” ، “ہم” ، “ہم” یا “ہمارے”) کاپی رائٹ کی خلاف ورزی کی اطلاعات سے خطاب کرتے ہیں اور آپ (“آپ” یا “آپ”) کاپی رائٹ کی خلاف ورزی کی شکایت کیسے جمع کر سکتے ہیں۔

دانشورانہ املاک کا تحفظ ہمارے لئے انتہائی اہمیت کا حامل ہے اور ہم اپنے صارفین اور ان کے مجاز ایجنٹوں سے ایسا کرنے کو کہتے ہیں۔ ہماری پالیسی ہے کہ 1998 کے ریاستہائے متحدہ امریکہ کے ڈیجیٹل ملینیم کاپی رائٹ ایکٹ (“ڈی ایم سی اے”) کی تعمیل کرنے والی مبینہ کاپی رائٹ کی خلاف ورزی کی واضح اطلاعات پر جلد بازی سے جواب دیں ، جس کا متن امریکی کاپی رائٹ آفس کی ویب سائٹ پر پایا جاسکتا ہے۔

کاپی رائٹ کی شکایت پیش کرنے سے پہلے کیا غور کریں
براہ کرم نوٹ کریں کہ اگر آپ کو اس بات کا یقین نہیں ہے کہ آیا آپ جس مواد کی اطلاع دے رہے ہیں وہ در حقیقت خلاف ورزی کی ہے تو ، آپ ہمارے ساتھ نوٹیفیکیشن دائر کرنے سے پہلے کسی وکیل سے رابطہ کرنا چاہیں گے۔

ڈی ایم سی اے سے مطالبہ کرتا ہے کہ آپ کو کاپی رائٹ کی خلاف ورزی کے نوٹیفکیشن میں اپنی ذاتی معلومات فراہم کریں۔ اگر آپ اپنی ذاتی معلومات کی رازداری کے بارے میں فکر مند ہیں تو ، آپ اپنے لئے خلاف ورزی کرنے والے مواد کی اطلاع دینے کے لئے کسی ایجنٹ کی خدمات حاصل کرنے کی خواہش کرسکتے ہیں۔

خلاف ورزی کی اطلاعات
ڈی ایم سی اے کی شکایت درج کروانا ایک وضاحتی قانونی عمل کا آغاز ہے۔ آپ کی شکایت کا درستگی ، صداقت اور مکمل ہونے پر نظر ثانی کی جائے گی۔ ہمارے جواب میں مبینہ طور پر خلاف ورزی کرنے والے مواد تک رسائی کو ہٹانا یا ان پر پابندی شامل ہوسکتی ہے۔

اگر ہم مبینہ خلاف ورزی کی اطلاع کے جواب میں مواد تک رسائی کو محدود کرتے ہیں یا اس پر پابندی عائد کرتے ہیں یا کسی اکاؤنٹ کو ختم کرتے ہیں تو ، ہم متاثرہ صارف سے رسائی کی پابندی سے متعلق معلومات کے ساتھ رابطہ کرنے کی پوری نیک نیتی سے کوشش کریں گے۔

اس پالیسی میں بیان کردہ عمل کسی بھی دوسرے علاج کی پیروی کرنے کی ہماری قابلیت کو محدود نہیں کرتا ہے جس کی وجہ سے ہمیں مشتبہ خلاف ورزی کا ازالہ کرنا پڑ سکتا ہے۔

تبدیلیاں اور ترامیم
ہم کسی بھی وقت ویب سائٹ اور خدمات سے متعلق اس پالیسی یا اس کی شرائط پر نظر ثانی کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں ، جو ویب سائٹ پر اس پالیسی کا تازہ ترین ورژن شائع کرنے کے بعد موثر ہے۔ جب ہم کرتے ہیں تو ، ہم آپ کو مطلع کرنے کے لئے آپ کو ایک ای میل بھیجیں گے۔ پالیسی ویب سائٹ پالیسیوں کے ساتھ بنائی گئی تھی۔

حق اشاعت کی خلاف ورزی کی اطلاع دینا
اگر آپ ہمیں خلاف ورزی کرنے والے مواد یا سرگرمی سے مطلع کرنا چاہتے ہیں تو آپ رابطہ فارم کے ذریعہ ایسا کرسکتے ہیں

اس دستاویز کو آخری بار 29 جنوری 2021 کو اپ ڈیٹ کیا گیا تھا